Sammanfattning sensommar och höst

Efter att vi gift oss i somras fastnade jag i att jag skulle beskriva bröllopet och lägga upp en massa bilder och det kändes så övermäktigt att jag inte orkat skriva något. Jag bestämde mig för att inte beskriva bröllopet, det går ändå inte att beskriva på ett rättvist sätt.

Eftersom jag inte dokumenterat något här på tre månader så får jag göra en sammanfattning av några händelser här istället.


1/10 var vi till Kopparbergs marknad. Det var första gången för min del och jag kan bara jämföra med marknaden på Rocklunda. Det var liksom mer av allt i Kopparberg, framför allt mer människor och mer ont om parkeringsplatser. Det var en otroligt fin höstdag och en av de första dagarna man kunde ana hösten i luften som var klar och kylig.






På allhelgonadagen var vi på spökvandring på Örebro slott. Med inlevelse berättade guiderna om händelser på slottet som inträffat förr och i modern tid.



Ett par dagar senare åkte vi till Stockholm i första hand så att jag kunde skaffa ett pass men vi passade också på att gå på teater och övernatta.



Vi så föreställningen Jonas Eckel på Teater Brunnsgatan 4







Dagen efter blev det visst snökaos i Stockholm. Vårt tåg blev bara 35 min försenat och vi hade nog tur då det tydligen blev ännu mer trafikproblem senare på dagen. Fotot från hotellrummet på Drottninggatan fönster.

















Kommentarer