Syfestivalen

Fötterna värker men själen och handarbetsintresset har fått sig en kick efter en heldag på Syfestivalen.

Handlade ovanligt lite bara 10 nystan ullgarn, några set bambustickor och ett par glashängen och stora glaspärlor till smycken.

Den stora behållningen var att göra en utflykt och att dela dagen med en vän . Desto roligare att hon också gillar handarbete. Kram på dig Nina.

Skönt att vara hemma och vila fötterna. Milton sitter bredvid mig och petar på mig med framtassen och ser ut att vilja säga något. Han har kanske saknat mig?

Kort sammanfattning av dagen i dåliga bilder från min urusla mobilkamera...


Vår buss speglar sig i Cityterminalens fasad:


Lunch:


Mycket folk och mycket att titta på:


Nina:


Den fina "växtväggen" på Stockholmsmässan:


En del av det jag fick med mig hem:





Kommentarer