Min nya kompis

Vill visa upp min nya bästis: elcykeln EcoRide Comfort som ska få ta mig t o r till jobbet framöver. Miljövänligt alternativ till bilen för oss som är lite lata av naturen men som ändå inte föraktar vindfläkt och frivillig motion. Det är så jäkla roligt att cykla på en elcykel att jag gärna tar några rundor helt utan mål :)

Beställde den i torsdags (dagen före midsommar) och fick den idag (första vardagen efter midsommar). Sjukt bra service och leverans/transporttid.


Batteriet under sadeln:

Kontollpanelen: 

Jag och Frida tog en provtur till gropen för ett kvällsdopp:





Kommentarer

  1. Wow, gamla "Gropen"! Anu, du måste låsa in och låsa om din elcykel!!!Klåpfingrarna bara lyfter din cykel med sig, håll den inlåst!!!!

    SvaraRadera
  2. Men då har man inte så stor nytta av cykeln om den ska vara inlåst :)
    Har den alltid låst och inlåst i förrådet när jag är hemma.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar