Hejarna 2019

Kärt återseende, tredje gången i det fina huset.
24/6-1/7
Mycket egentid som jag uppskattar men ändå två kvällar med besök, och det var härligt. Tis/ons var Frida och Anna och hälsade på och fre/lör kom Henrik och umgicks med mig. Viktor var upptagen men skickade så gulligt meddelande om att han gärna hade kunnat komma och avslutade det med att vi tar det nästa gång, Han jobbade och just den helgen hade han annat inplanerat.

Veckan har varit jättebra, trots lite problem med katten Dilba som smet ut, vet inte om hon helt plötsligt började löpa (fast hon inte gjort det hemma hos mig) eller om hon bara var otrygg och jamade på nätterna och ville ut därför. Tror på det senare men är lite orolig då jag såg två främmande katter på tomten när hon var ute. Hon lärde sig tom att öppna ytterdörren, och jag låste naturligtvis när jag förstod det.





























Vad gör vi tjejer/kvinnor när vi vill slappna av, vi slänger av oss:























Mitt nattygbord:









Kommentarer