Uppdatering

Börjat jobba igen och första veckan har gått fort. Mycket att göra på jobbet så det har inte funnits någon dötid att sitta av.

Dottern har flyttat igår så nu är man solokvist på barnfronten. Skönt att de vuxna barnen blir självständiga men ett visst vemod känner jag ändå över att en epok är över. Jag har barn i mitt hem i nästan 25 år så...
Men en förälders uppgift är alltid att uppfostra och älska sina barn men sedan få dem självständiga nog att bryta upp och skaffa sig egna liv.

För övrigt har jag och min kära det bra. Idag har vi fått mycket viktigt och nödvändigt uträttat och vi avlutar dagen med god mat, god dryck och bra musik i varandras sällskap.

Idag grillade vi nötbog och åt med broccoligratäng med ädelost och en tomatsallad med rödlök, fetaost och olivolja. Till efterrätt körsbär.









Kommentarer