Besök och träning

Hade besök idag av min jobbarkompis Awat, hon hade med sig en blomma från dem som jag jobbar närmast med. Jag blev väldigt glad för omtanken!

Dessutom så fick jag ett presentkort av henne så att jag kan träna gratis på gym i en månad. Vi bokade ett datum på en gång då jag ska få hjälp av en instruktör. Det var lika bra att boka direkt så att det verkligen blir av. Jag har aldrig tränat på gym så det ska bli kul att prova på. Dessutom får man simma gratis när man gymmar på Actic så jag hoppas att jag fattar tycke för den sortens träning och fortsätter. Om jag förstod det rätt så finns det stor variation på vad man kan träna där, dels redskap förstås men även olika gruppaktiviteter som zumba mm. Ser fram emot att prova.

Annars så har jag skippat min promenad idag pga halkan. På förmiddagen skulle jag bara ta en runda med hundarna innan jag skulle ta min egen promenad (hundarna går inte tillräckligt fort för att få följa med på min promenad. De ska ju stanna och nosa, kissa osv stup i kvarten) och halkade och slog i samma knä som igår. Så jag vågade inte riskera att göra det en tredje gång då mitt knä inte pallar en gång till. Hoppas på bättre väder fram över.














Kommentarer