Så mycket bättre avsnitt 1 - Pugh

Så var premiäravsnittet av Så mycket bättre avklarat. Hann se första timmen "live" dvs när det sändes på tv och resten på nätet.

Det var Pugh Rogefeldts dag och han hade botanik och smide som aktiviteter. På tillbakablickarna i karriären ser jag en man som uppnått mycket i musikkarriären samtidigt som han varit en något frånvarande far till sina barn vilket av naturliga skäl är det vanliga bland framgånsrika artister. Vidare berättade han om att haft några jobbiga år med överkonsumtion av alkohol. I programmet så gör han bra ifrån sig i alla fall och jag blir sugen på att lyssna igen på hans låtar. Ett litet plus är att han är från Västerås och jag tror att jag jobbat med hans son på ett äldreboende för länge sen :-)

Min recension av de andra artisternas tolkningar av Pugh Rogefeldts låtar:

Darin  ++++
Miss Li  ++++
Magnus Uggla  +++
Olle Ljungström  +++
Maja  ++
Sylvia Vrethammar  +

Lyssna på låtarna om du har tillgång till Spotify

Foto från internet

Kommentarer

  1. Darin o Miss Li var grymma håller fullt med dig där.. Kul att följa dig här o läsa lite Anu. den där Sylvia hm inga kommentarer men hon är bra skum alltså..

    kram Fia på jobbet

    SvaraRadera

Skicka en kommentar