Jobbhelg

Snart dags för det tredje och sista nattpasset denna helg. Det är alltid motigt att jobba tre nätter i rad för att man blir trött helt enkelt av att jobba trettio timmar på så kort tid. Och den här stunden på kvällen innan sista passet skulle jag nästan ge min högra hand för att få stanna hemma. Men som tur är jobbar jag med ett trevligt gäng och helgen har varit lugn hittills så det känns ändå ok. Hoppas bara att denna natt följer helgens lugna trend.

Fick håret klippt av Frida för en timme sen. Kom bara spontant på att hon kunde väl kapa av det och sagt och gjort. Det blev riktigt bra och var välbehövligt då det var länge sen jag var hos frissan och håret blivit rejält slitet i topparna. Nu är det nästan 10 cm kortare och ser mycket mer levande ut. Gratis var det också, tur jag har en dotter som finner nöje i att klippa sin gamla mamma :-)


Kommentarer

  1. åh, tack så mycket! Vad snällt av dig att skriva så och vad roligt att du tyckte det var ett bra inlägg :)

    Lycka till!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar