Har fyllt år igen

Jag gick och fyllde jämnt 1/3

Fick en aroma massage på ett mysigt ställe som start på dagen. 50 minuter av total avslappning. Inga bilder på massagen eftersom jag var där ensam, men fin miljö eller hur:




Nu var jag redo för middagen med mina barn, Simon inkluderad. Jag bjöd på morotsbiffar, zucchinibiffar, sojafärsbiffar, taztsiki, svampsås, potatisgratäng, halloumisallad och en sallad med tomat och burrata.:




Vi pratade om allt, bla om att jag och Viktor inte är så nöjda med vårt tunna hår. Och det är ju olika för oss och Simon visade sina imponerande dreads som är minst en meter långa. Åh, vad jag önskar att jag kunde få en normal hästsvans om jag sparade håret längre. Har försökt men det blir bara en råttsvans. Så fint med vettig hårväxt:



Frida och Simon hade med sig hunden Faisal som de var hundvakt åt. En charmerande siberian husky som normalt bor i Spanien:



På söndagen fick jag dessa foton som Frida tagit, dels att spanjorskan Faisal upptäcker snö och gillar det och hur hon blir lite bortskämd i väntan på att ägarna ska komma och hämta henne. Så fin hund <3




Till dessert kaffe och tårta, hade provsmakat tårtan lite innan gästerna kom men jag tror inte att någon misstyckte:


Jag älskar tulpaner och alla vet om det:









Kommentarer