Teater och middag

I lördags var jag med Sven på teater och trevlig middag på Pinchos.

Pjäsen tyckte jag om, hade inte så höga förväntningar då en kollega sett den några dagar innan och gav den 2 av 5.  Men jag blev positivt överraskad! Man ska inte lyssna på andra utan bilda sin egen uppfattning när det gäller vad som är bra eller dåligt.

Efteråt blev det middag på den populära restaurangkedjan Pinchos där jag aldrig varit förut. Det var bra också, hade några veganska rätter som smakade bra.








Kvittot var ställd till "någon" Vilkki men de menade nog mig. Gav inte så mycket i dricks, brukar ge mer, men å andra sidan handlar man allt i appen och hämtar själv så det blir ju inte heller särskilt personligt:







Kommentarer

  1. Fina stämningsfulla bilder det blev och så bra de spelade.

    Men så trist den gamla damen bredvid oss var om sittplatserna inför andra akten.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar