Hejarna igen

Hyrde huset igen, förra gången var sommaren 2016. Denna gång var det jag och katterna.

Perfekt läge ute på landet men nära staden. Skönt att kunna åka hem och vattna blommorna ibland och hämta något man glömt att packa med.

Har delat upp fotona i tre kategorier, hur det ser ut i huset och omgivningen, besök jag hade under veckan och lite detaljbilder.

Huset, omgivningen och interiör:



Den otroliga asken:






E18 på avstånd visar närheten till staden:






























Besök fick jag som blev ett härligt avbrott.

Sven och jag hade ett härligt dygn med massor med samtal och samförstånd mellan två hjärnor som tänker lika i mycket.  Och god lasagne:




Sen kom en av mina söner med sin kompis. De mellanlandade hos mig innan färd till festival dagen efter. Intressanta diskussioner, massor av musiksnack och TP som blev tvunget att sluta med sudden death då vi efter fyra timmars spel ännu inte kommit i mål:





Kubbspel i väntan på maten:



Lasagne igen, men med denna gång lite mer traditionell med vegofärs:


TP-omgång som började medan det var ljust men slutade i skymning då det blev svårt att se frågorna:






En stund i tv-soffan innan läggdags:


Lite detaljer. Tavlan i vardagsrummet. Lite svår men likable:




Bilen genom köksfönstret:


Lilja för själen:



Den vajar så fint:






Var tvungen att prova den veganska likören från Baileys som många i vegangrupperna pratar om. God:



Pappa på nattduksbordet:








 Fick skörda tomater hemifrån för att de inte skulle förstöras. Tomat vs godis:



Det regnade en gång:





Vet inte vilka dessa fina människor är, men de hade sitt liv och sitt livsöde, och är värda att uppmärksammas igen:


En kvällsbild från solstolen:


Soluppgång sista dagen:




Sista dagen säger jag hejdå, hoppas på återseende:











Kommentarer