Cityfestivalen

Var en sväng till Västerås Cityfestival som hålls varje år i juni. Så här tidigt på kvällen är det mest som vilken marknad som helst, men senare på kvällarna är det artistuppträdanden och mer öltälts-stämning. Ikväll spelar bla Darin och The Sounds.

Var där med dottern och investerade i godisremmar förutom att vi åt mat. Åt biff med bambuskott och i princip åt jag bara upp köttet och kastade 75% av ris och bambuskott. Blir ju mätt så fort nuförtiden. Hittade inget annat jag ville köpa även om jag funderade på både plånbok och en blus. Får väl fundera på om jag vill ha det och åka ner senare. Festivalen håller ju på ett par dagar till.





Kommentarer

  1. Kul att ni var ner till stan:) Själv slavade jag tre nätter på jobbet. Ni träffade inte på min Käre Make? Han var också på festivalen. KRAM Prikken

    SvaraRadera
  2. Nej, såg inte honom. Jag var bara där på torsdag eftermiddag.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar