Ny lampa

Fick avbryta min skönhetssömn för att släppa in två trevliga killar från AB Svensk Bygg & Förvaltning som skulle sätta upp ny utebelysning på innergården. Den gamla togs ner i våras då jag fick nya fönster.

Den nya lampan är bra mycket snyggare och modernare än den gamla så det blev riktigt bra.

Nya lampan:

Gamla lampan:



För övrigt har jag nyss ätit min frukost, banansmak. Jag behöver variation så därför har jag köpt nästan alla smaker och kör olika vid varje mpltid men i ärlighetens namn börjar jag redan tröttna på de flesta. Undrar hur less jag är på dem om drygt två veckor :-)



Nu har jag en lång helg i arbetets tecken framför mig. 30 timmar från fredag kväll till måndag morgon i landstingets regi. Bara bita ihop och hoppas att det blir skapligt lugnt på jobbet. Trevlig helg!

Kommentarer