Hörlurar, går inte att leva utan

Råkade ut för ett riktigt i-landsproblem idag.
Det började för ett par veckor sen när jag märkte att mina hörlurar på ett mystiskt sätt gått sönder. Misstänker starkt någon av de yngre katterna.


Tänkte redan då att jag borde skaffa nya på en gång men tog till plan B, att använda reservlurarna. Inte lika bra ljud men det går väl..tills jag får tummen ur...

Idag var katastrofen ett faktum, reservhörlurarna gick sönder


Katastrof. Och jag visste att jag inte klarar en helg utan hörlurar. Använder dagligen, kan "inte leva utan". Lyssnar på poddar eller ljudböcker varje dag.

Klockan var 18.30, jag hade druckit 1/4 öl så det blev buss ner på stan


Nu så, trots att jag missade bussen hem med 10 sekunder så är jag nöjd och kan pusta ut


Kan tipsa om dessa billiga hörlurar från Clas Ohlson för 99:-
Har avverkat ett par tidigare och ljudet och kvaliteten är mycket prisvärt. Mina förra höll i säkert tre år med nästan daglig användning.

Som bonus satt min barndomsvän i kassan på CO och jag fick en liten social träff irl ❤

Kommentarer