121212

Idag är sista gången på 89 år som vi fick uppleva ett datum med "trippelsiffra". Nästa gång blir väl  år 2101 då man åter igen kan skriva 010101 och så vidare de nästkommande åren.

Dagen till "ära" var jag och tog bort agrafferna. Fick alltså betala för något jag själv utövar i mitt yrke men jag hade ju ingen tång hemma. Skönt att slippa dem så att man kan klia sig överallt på magen om man vill :-)

Sen tillbringade jag och frida några timmar hemma hos Viktor. Väckte honom med goda mackor från Brynolf Bagare och satt och tittade på Musikhjälpen och pratade. Deltog i deras Flashmob som gick av stapeln 121212 kl 12:12 Önskade Olle Ljungström med Solens Strålar men det är nog så att de bara hinner spela en bråkdel av allt som önskas och så är ju risken stor att man missar om man skulle ha turen att få sin låt spelad.

Annars har jag sovit middag igen fast jag måste försöka sluta med det då jag måste hinna äta och göra hushållssysslor också. Sover fortfarande mer än vanligt alltså minst en eller två tupplurar på minst en timme varje dag. Men som sagt det får jag snart lägga av med.

Kommentarer